| Havoc PBFs PBFy Havoca. Aktualnie: Vampire Tidewater Downtime |
|
| Run 1A: The Item - Planowanie IC | |
| | |
Autor | Wiadomość |
---|
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Run 1A: The Item - Planowanie IC Wto Sie 11, 2015 10:49 pm | |
| Tutaj proszę prowadzić rozmowę postaci na temat działań i planowania co do Run'u. Macie cztery dni (28, 29, 30 i 31) zanim minie termin, w którym Kuttner pojawi się w kasynie, aby grać przy Złotym Stole. Zakładam także, że te rozmowy odpowiednio zabezpieczyliście i gadacie w dość bezpiecznym miejscu. | |
| | | ManCalledTea
Character : Hound Liczba postów : 76 Join date : 26/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Sro Sie 12, 2015 1:23 am | |
| | Hound Shadowrunner
Mówią, że najlepszą obroną jest atak. Więc szybko wypaliłem co miałem do powiedzenia, zanim pan Cwaniak mógłby zalać mnie potokiem słów. Chciałem mieć to już za sobą i zacząć robić swoje. - Potrzebuję dnia lub dwóch. I pomocy Smoke. Przyda mi się ktoś z jej umiejętnościami - stwierdziłem rzeczowo. - Zajmiemy się obiektem klienta. Również od strony Sternschutz. Sprawdzimy kiez w Spandau. Wy zajmijcie się kasynem i tym jak wtopić klienta.
Wszystko na jednym oddechu. Byłem świetny. A mówią, że palenie zabija. - Zbierzemy wszystko do kupy i będzie można pomyśleć co dalej - dodałem już po zaciągnięciu się tytoniowym dymem w ramach oddechu.
|
| |
| | | TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Sro Sie 12, 2015 10:11 am | |
| | Deacon
- Smoke, prosiłbym cię o krótką analizę bezpieczeństwa komunikacji. Komlinki & Inc. Rutynową, ale najpóźniej jutro rano - - Jest to jakiś punkt wejścia. Ktoś ma już teraz jakieś uwagi czy też proponowane poprawki do tego wspólnego planu? -
|
| |
| | | Gloran
Character : Smoke Liczba postów : 113 Join date : 17/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Sro Sie 12, 2015 5:02 pm | |
| | Smoke Shadowrunner
- W takim razie zacznę od tego co wiem i co udało mi się odnaleźć przeszukując Matrix.
- Jeśli chodzi o Küttnera to, pracuje jako biolog dla MetaLabs. Jest to korporacja typu A, należąca do grubszej ryby, a konkretnie do Aztechnology. Zajmują się oni badaniami nad genami. Mogę potwierdzić to co powiedziała nam Frau Muller, nie ma żadnej wzmianki na temat tego, że jest Przebudzonym. Kojarzę też pseudonim GreenElf. Gość wyrobił sobie reputację kogoś kto nie potrafi przegrywać, szybko się denerwuje gdy coś nie idzie po jego myśli. Mieszka w Charlottenburg, jest to dzielnica leżąca na terenach korporacji Saeder-Krupp.
- Gunter Augenstein właściciel Spielhölle, jest związany z kiezem Matecznik. Można nawet powiedzieć, że nadzoruje to miejsce. Na temat samego Augensteina udało mi się dowiedzieć parę rzeczy. Jest bardzo bogatym krasnoludem, maczającym swoje palce w półświatku. Z tego co mi wiadomo nie jest Przebudzonym. Tutaj macie jego zdjęcie. - przesłała każdemu podobiznę Guntera Augensteina na ich commlinki - Całkiem możliwe, że mój fixer będzie posiadał więcej informacji na jego temat, jeśli uważacie, że będzie nam to potrzebne.
- Tutaj macie plan kasyna. - przesłała na commlinki kolejny plik - Nie ma na nim wyszczególnionych zabezpieczeń, więc trzeba będzie się temu dokładniej przyjrzeć. Słyszałam, że okoliczne gangi mają spore problemy z ludźmi Augensteina. Zatem ochrona w tym miejscu jest całkiem dobra. Nie obowiązuje tam jakiś specjalny dress code. Nie wpuszczą jednak do środka osób, które wyglądają jakby chciały zrobić rozróbę. Poza tym przy wejściu sprawdzają każdego pod kątem posiadanej broni. Nie zwracają uwagi czy ktoś ma SIN czy nie.
- Szczegóły planu zapewne omówimy dopiero po rozeznaniu się z sytuacją. Na chwilę obecną zastanawia mnie tylko, jak dokładnie wrobić Küttnera w oszukiwanie przy stole. Reszta naszego zadania w założeniu, jest dość prosta, kwestia dobrze wykonanego legworku.
OOC: Kamery na planie kasyna mogą być w innych miejscach, więc się nimi nie przejmujcie. |
Ostatnio zmieniony przez Gloran dnia Sro Sie 12, 2015 6:43 pm, w całości zmieniany 2 razy | |
| | | TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Sro Sie 12, 2015 5:19 pm | |
| | Deacon
- Wersja minimum, sprowokować go. Niech przegra małą partyjkę poza stołem, pogada z kimś miłym. Parę długów później sam zacznie kombinować. Jeżeli nie, podsunie mu się pomysł. - - Zawsze można też wysłać fałszywą transmisję do jego komlinka na tragicznie kodowanym kanale. Z danymi potrzebnymi do oszustwa. Jeżeli ją przechwycą...Albo dowolny inny wariant tego numeru. To nie wygląda na klub dający drugie szanse.- - A w ramach planu awaryjnego...Kuttner może wrócić do lokalu żeby wynieść stamtąd narzędzia oszustwa i dać się zauważyć na kamerach -
|
| |
| | | ManCalledTea
Character : Hound Liczba postów : 76 Join date : 26/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Czw Sie 13, 2015 1:47 am | |
| | Hound Shadowrunner
Przez większość czasu Hound siedział w okularach, najprawdopodobniej wyposażonych w imagelink, poruszając rękawicą wyposażoną w czujniki AR. Co jakiś czas poprawiał pluga w lewym uchu. Przerwę zrobił tylko w chwili, gdy usłyszał o commlinku. Ręka zawisła w powietrzu, a spojrzenie mężczyzny musiało powędrować w stronę Deacona. Zaraz jednak powrócił do wykonywanych wcześniej czynności.
Po moim trupie, pomyślałem. Chociaż w całej tej zbieraninie to Smoke wyglądała mi na kogoś, do kogo pasowałoby określenie profesjonalista, to jednak widziałem ją pierwszy raz i pracowałem z nią pierwszy raz. Pan Cwaniak albo był głupcem, albo tylko takiego grał. Nie wiedziałem, który przypadek byłby gorszy, ale wiedziałem przy kim będę chodził plecami do ściany.
Gdy Smoke skończyła mówić, zdjąłem okulary i przypaliłem papierosa. Ze smutkiem stwierdziłem, że fajki się kończą. Słowa elfa puściłem mimo uszu. Zaciągnąłem się tytoniowym dymem i spojrzałem na Smoke. - Obiekt klienta faktycznie obstawia Sternschutz. HTR. Gdyby coś nie poszło - w pięć, może dziesięć minut mielibyśmy ich na karku. Obezwładnianie siły żywej przeciwnika; po nich wchodzą zwykle goście od sprzątania trupów. Nawet wejście do budynku wymaga kodu. Kamery w obiekcie są podłączone pod hosta. To powinno cię zainteresować - z moich informacji wynika, że Pająk zmienia się regularnie, raz na osiem godzin.
- Jeżeli chodzi o kiez w Spandau... cóż, słowo klucz to Push. Jeżeli obiło wam się o uszy, to wiecie z czym macie do czynienia. Jeżeli nie... krótko mówiąc, facet robi w dragach i jest ustawiony. Jego obecność w kasynie to więcej karków z gnatami, więcej czujnych oczu. Cokolwiek miałoby się tam dziać - trzeba to przygotować pod jego nieobecność. Swoją drogą chodzą słuchy, że można się z nim dogadać, że to człowiek interesu. Wszystko zależy pewnie od ceny - jak wszędzie.
Zaciągnąłem się i powoli wydmuchałem obłok dymu. - Tak czy inaczej siedząc tu w tej chwili nie dowiemy się tego, czego moglibyśmy dowiedzieć się na miejscu... chyba, że ktoś jeszcze chciałby wnieść znaczący wkład w dyskusję? - nie mogłem sobie odmówić tego pytania.
|
| |
| | | Vasemir
Character : Singularity Liczba postów : 49 Join date : 17/07/2015 Age : 32
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Czw Sie 13, 2015 1:21 pm | |
| | Singularity Shadowrunner
Zazwyczaj nadrabiał "gębą", ale teraz zwyczajnie siedział i słuchał bardziej doświadczonych. Słuchał i przeglądał rankingi ostatnich Matrixowych gier, które go wciągnęły. Z drugiej strony jego interfejsu AR leciały pozbawione dźwięku, ale ciągle apetyczne kadry z filmowego dorobku Frau Muller.
- Akurat z wrobieniem go nie powinno być problemu, o ile całą resztę załatwimy sprawnie i dyskretnie - odezwał się w końcu. - Jeśli ja i Smoke będziemy mieli gdzie się podłączyć, możemy namieszać w Matrixie tak, że system samodzielnie zidentyfikuje go jako oszusta. Sami mówicie, że chłopaki z ochrony to raczej karki, więc jeśli tylko sam cel będzie trochę wybity z równowagi, sprawa powinna sama się rozwiązać.
|
| |
| | | Gloran
Character : Smoke Liczba postów : 113 Join date : 17/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Czw Sie 13, 2015 2:12 pm | |
| | Smoke Shadowrunner
- Dobrze. W takim razie zajmiemy się za rekonesans hostów i zobaczymy co da się zrobić. Jeśli macie jeszcze jakieś sugestie to jest to dobry moment by się nimi podzielić. W przeciwnym wypadku nie pozostaje nam nic innego jak zabrać się za pracę.
- A tak przy okazji... Herr Hound, Herr Deacon... Któryś z was jest w stanie zrobić astralny zwiad? |
| |
| | | TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Czw Sie 13, 2015 10:41 pm | |
| | Deacon
- Ja nie jestem w stanie Frau Smoke; a co do sugestii - myślę na tym co mogłoby zmusić nasz cel do rozprzężenia się z komlinkiem choć na chwilę. Kontrola cyberware'u podczas przeszukania przez Sternschultz. Badanie przez ratownika po wypadku komunikacyjnym. Może strefa spamu. -
|
| |
| | | ManCalledTea
Character : Hound Liczba postów : 76 Join date : 26/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Czw Sie 13, 2015 11:16 pm | |
| | Hound Shadowrunner
Wstałem i obracając dogasającego peta w palcach popatrzyłem na żarzący się koniec fajka. - Mogę zrobić zwiad, Smoke. Powiem więcej, zabiorę się za to od razu. W przeciwnym razie boję się, że za chwilę zostanę myślicielem... - stwierdziłem z uśmiechem i mrugnąłem porozumiewawczo okiem. - A to byłaby niepowetowana strata dla F-State... - dodałem pod nosem.
Popatrzyłem na pozostałych, założyłem kapelusz, a na ramiona narzuciłem popielaty trencz, który dotąd trzymałem przewieszony przez ramię. - Powodzenia - rzuciłem na odchodne i uchyliłem kapelusza. - Jesteśmy w kontakcie - stwierdziłem skinąwszy Smoke.
|
| |
| | | TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Czw Sie 13, 2015 11:37 pm | |
| | Deacon
- Powodzenia - - No, chcę znać wasze zdanie na temat zorganizoania przechwycenia komlinka jeszcze przed wejściem do kasyna? Kupi to czas ekipie robiącej włam i odciąży wrabiających, a do tego możemy działaś na wybranym przez nas terenie i na naszych zasadach - obrócił się do pozostałych
|
| |
| | | Vasemir
Character : Singularity Liczba postów : 49 Join date : 17/07/2015 Age : 32
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Sob Sie 15, 2015 3:38 pm | |
| | Singularity Shadowrunner
- Nie sądzę, że to dobry pomysł. Samo wykorzystanie ratownika jest pomysłowe, ale nie powinniśmy wyposażać celu w fałszywy commlink przed wejściem do kasyna - nie wiadomo jak zadziała i czy nie napsuje nam to sytuacji przy stole. Sama Muller sugerowała, byśmy byli od niego daleko, gdy ten commlink włączy.
|
| |
| | | TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Sob Sie 15, 2015 4:07 pm | |
| | Deacon
- Umundurowanie nie jest aż tak trudne do zdobycia - ciągnął dalej - Ale przy tej okazji można też wstrzyknąć mu w podszewkę marynarki sensor taga czy inny obciążający element, a później aktywować go przy stole. Sprawa zamknięta jeszcze przed wejściem do kasyna.- zarysował pomysł do końca. - A fałszywy kommlink, według jej słów, Patrik będzie w stanie rozpoznać dopiero przy próbie wejścia do domu. A co do bycia daleko...musielibyśmy tutaj zdwoić wysiłki żeby nie połączył nas z podmianą, ale alternatywą jest robienie tego w środku starannie chronionego lokalu. Jak na razie dwóch przeciw. Smoke? -
|
| |
| | | Gloran
Character : Smoke Liczba postów : 113 Join date : 17/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Sro Sie 19, 2015 3:16 am | |
| | Smoke Shadowrunner
Wzruszyła ramionami, robiąc nieco zrezygnowaną minę. - Sama nie wiem... - odparła po dłuższej chwili ciszy - Złoty Stół wydaje się najlepszą okazją ale fakt, że podmiana w kasynie jest ryzykowna. Jeśli masz pomysł to się nie krępuj. Ważne by zrobić to dyskretnie i najlepiej tuż przed tym jak wybierze się do Spielhölle. Podniosła się z siedzenia poprawiając marynarkę garnituru. - Lepiej już pójdę, muszę się przygotować na badanie hostów, jak je sprawdzimy to dam znać, może wtedy wymyślimy coś konkretnego. |
| |
| | | Gloran
Character : Smoke Liczba postów : 113 Join date : 17/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Sro Sie 19, 2015 10:26 pm | |
| | Smoke Shadowrunner
Po jednym lub dwóch dniach, Smoke dała znać że powinni się spotkać w tym samym miejscu co poprzednio. Przed rozpoczęciem rozmowy, posprawdzała wszystko pod względem bezpieczeństwa, na każdy znany jej sposób. Gdy każdy się wygodnie rozsiadł zaczęła przekazywać reszcie ekipy to czego udało jej się dowiedzieć.
- Przyjrzeliśmy się obu hostom i udało nam się zdobyć kilka cennych informacji. Budynek w którym mieszka Kuttner roi się od kamer, w dodatku na miejscu jest dwóch ochroniarzy. Jeden z nich patroluje teren a drugi kręci się w pobliżu recepcji, gdzie nawiasem mówiąc są jeszcze dwie inne osoby. Pająk ma dostęp do kamer, więc dobrze byłoby dostać się do środka niezauważonym. Jak już będę mogła się podpiąć do czegoś wewnątrz budynku to bez problemu mogę się kamerami. W mieszkaniu jest ich więcej ale to amatorskie zabezpieczenia, więc o to bym się nie martwiła. Większym problemem będzie sejf o którym nam nic nie wspomniano. Możliwe że Kuttner zakupił go niedawno by mieć gdzie przechowywać tą szkatułkę. Na szczęście mam parę zabaweczek które powinny dać sobie dać z tym radę. Potrzebować będę jedynie trochę czasu.
Smoke przekazała każdemu datachip na którym zawarte były informacje jakie udało jej się zdobyć podczas rekonesansu na hoście. Znajduje się tam plan budynku, rozstawienie kamer, lista mieszkańców i tym podobne.
- W kasynie kamery są wszędzie, nawet w łazienkach. Przy wejściu mają skanery cyberwszczepów i urządzeń wireless, więc może być problem z przemyceniem czegoś do środka. Udało mi się zlokalizować pomieszczenie gdzie trzymają karty i inne sprzęty, zwykle kręci się tam ktoś z personelu. Co do "Złotego Stołu" prawdopodobnie grę będzie obserwował Pająk, co paradoksalnie może ułatwić nam wrobienie Kuttnera. Miejsce samo w sobie nie wydaje się zbyt przyjazne graczom. Gospodarze nie są zbyt uczciwi, delikatnie mówiąc. W końcu to kasyno... Zatem wystarczy byle drobiazg by elf miał kłopoty lub ktokolwiek z nas jeśli nie będziemy ostrożni.
OOC: Pomieszczenie gdzie trzymają karty jest w prawym górnym roku na planie kasyna. |
| |
| | | TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Czw Sie 20, 2015 12:56 am | |
| | Deacon
- No to moja część: Spielhölle. Nasz malutki bunkierek. Kamery...tutaj, proszę - wrzucił na wyświetlacz swoje notatki o planie - Modele, zakresy ruchu, pasma widzialności ... - wyświetlał kolejne informacje. - Tak jak powiedziała Smoke, na wejściu mają pakiet sensorów...ale to niekoniecznie nas powstrzymuje. Nie mają nic przeciwko wnoszeniu broni, kommlinków, tagów czy nawet cyberdecku do głównej sali, a rzeczami innymi niż broń czy cyberware niespecjalnie się interesują. Sala Złotego Stołu, tutaj, otwierana tylko i wyłącznie przez Guntera. Biuro Spidera, gabinet Guntera, pomieszczenia personelu, poszczególne gry -dodałem informacje o stawkach i zasadach, gdyby ktoś potrzebował- i kuchnia - zaznaczał kolejne miejsca - Zasilanie awaryjne, chociaż nigdzie w zasięgu skanera. Pewien ochroniarz na zlecenie swojego szefa załatwił tam niedawno zwiad astralny; nie mają żadnych magicznych osłon ani narzędzi. Nikt z personelu nie jest Przebudzonym; traktowałbym te doniesienia z nawet większym niż zwykle marginesem błędu, ale to zawsze coś. Mają zakontraktowanego maga, pojawia się na miejscu w ciągu kilkunastu minut, być może wcześniej robi rozpoznanie w astralu. - referował dalej
- Personel - otworzył dossier w AR; oldchoolowe opakowanie na płyty - 6 ochroniarzy -orki i trolle, całkiem lojalne, to nie są najemnicy jedynie dla pieniędzy - 6 innych pracowników, w tym Gunter i Spider. Na czas Stołu ściągają dodatkowy tuzin ochroniarzy i nie wiadomo ile pomocników. - akta były krótkie; zdjęcie, kilka zdań o charakterze i zachowaniu, skan wyposażenia i cyberware'u dla każdego ochroniarza(sporo cyberoczu z smartlinkami) i części personelu, lista wykrytych identyfikatorów, stealth tagów i innego tałajstwa - Smoke, dla ciebie prezent: informacje o Spiderze. Kto to jest i co potrafi. Aha, możesz chcieć wiedzieć - mają historię polowania na przyłapanych deckerów. Z ostrą amunicją. Mnie też poczęstowano informacją że tylko on obserwuje rozgrywki przy stołach- wrócił do dossier jednego z ochroniarzy - Możemy dzwonić i pytać o detale które interesowałyby grubą rybę chcąca zagrać, ale bojącą się o swój zadek. -
- Sama gra: pięciu graczy, cztery godziny - Gunter, Patrik, my, i dwoje innych - wstających od stołu dopiero gdy spłuczą się z 2000 na karcie; żadnych dopłat, zwycięzca odchodzi z dokładnie 10K. Kommlinki i odpowiedniki wyłączane siadając do stołu. - delikatnie położył na stole mały sensor tag - A to, jeżeli znajdzie się u Patrika w czasie gry, załatwia sprawę wrobienia go. Rozpoznaje karty przy stole, liczy je i podaje drganiami informację użytkownikowi. Wystarczy to zdalnie uruchomić. Główna zaleta: Patrik może dać się z tym wykryć na wejściu. Ale zawsze można po prostu zmodyfikować nagrania...lub zlecić to komuś. - - Sternschultz nie przewiduje żadnych wzmocnień w okolicy w tym czasie, okoliczne gangi wciąż mają dość po tym jak kilkunastu Hell-on-Wheels zostało wyrżniętych kiedy zaatakowali kasyno z czwórką ochroniarzy w środku, trasy ewakuacyjne, możliwości dywersji, potencjalne kryjówki i cache - nałożył przedostatnią warstwę informacji na mapę - Przewidywane trasy dojazdowe między domem a kasynym, approx 30 minut dla własnego samochodu, znacznie więcej dla u bahna - - Jak powiedział Hound, z Gunterem można się dogadać. Nie tak dawno sprzedał swojego klienta - jednego z znających kod dostępu, więc nie obcego - gangowi czatującemu na niego pod drzwiami za 5000 nuyenów; odrobinę za drogo na główny plan, ale wykonalne gdyby absolutnie wszystko się spieprzyło i trzeba byłoby negocjować - - Co udało wam się dowiecieć o ofierze? -
|
| |
| | | Gloran
Character : Smoke Liczba postów : 113 Join date : 17/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Czw Sie 20, 2015 11:15 pm | |
| | Smoke Shadowrunner
- Zatem zgaduje, że to czego będziecie chcieli ode mnie to oszukanie skanerów na wejściu by nie wykryły sensor taga i aktywowanie go podczas gry, mam rację? Pozostaje kwestia tego jak zamierzamy podmienić commlinki i podrzucić dowód oszustwa... Ktoś z was potrafiłby to zrobić dyskretnie? Na przykład tak jak to robią na filmach, wpaść na niego niby to przypadkiem i wsunąć do kieszeni czy coś w tym stylu? Druga sprawa to dostanie się do mieszkania i włamanie się do sejfu. Będę potrzebowała transportu na miejsce i pomocy z dostaniem się do środka. Najlepiej tak bym nie została zauważona. Zapisy z kamer mogę wyedytować ale pamięć ludzi nie. Poza tym Pająk może obserwować kamery. Lepiej nie zostawiać niepotrzebnych śladów. Alternatywnie można by było kogoś ucharakteryzować i przebrać tak by wyglądał jak Kuttner. - tu spojrzała na Deacona z nieukrywaną nadzieją - Wtedy nie musielibyśmy się martwić o kamery, a mając commlink również o zabezpieczenia. |
| |
| | | Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Pią Sie 21, 2015 12:03 am | |
| | Deacon
- Podanie się za Kuttnera jest jako opcja na stole. Po otrzymaniu commlinka, mogę spróbować wejść do budynku, a później jego mieszkania, podając się za niego. - zrobił małą przerwę. - Mogę także zostać na miejscu i spróbować go zagadać. Odciągnąć jego uwagę na tyle, aby nie chciał wracać do swojego mieszkania na czas akcji odebrania skrzynki, po zdobyciu commlinka.
|
| |
| | | Gloran
Character : Smoke Liczba postów : 113 Join date : 17/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Pią Sie 21, 2015 1:15 am | |
| | Smoke Shadowrunner
- Tak czy inaczej, to żeby ktoś został i odciągnął jego uwagę by opóźnić jego powrót to nie jest zły pomysł. Swoją drogą wiecie czy Kuttner ma swój samochód? |
| |
| | | ManCalledTea
Character : Hound Liczba postów : 76 Join date : 26/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Nie Sie 23, 2015 2:44 pm | |
| | Hound Shadowrunner
Słuchałem i paliłem. Paliłem i słuchałem. Gdy większość rzeczy została już powiedziana, zgasiłem papierosa. - Widzę, że w większości nasze informacje pokrywają się - stwierdziłem.
- Sejf jest oczywiście odłączony od sieci - dodałem do słów Smoke. - Można włamać się do niego - powiedzmy - ręcznie, albo użyć sekwencera. W tym pierwszym wypadku podejrzewam, że przy dwóch, może trzech błędnych próbach klient zostanie zawiadomiony, najpewniej również ochrona. Wtedy urządzenie pewnie łączy się z siecią, ale to nie moje zabawki, więc nie wiem jaką mielibyście szansę na przechwycenie takiego sygnału.
- Zapakowałem tyłek do miejskiej i sprawdziłem. Dziesięć minut. Dziesięć minut więcej U-Bahnem - skwitowałem słowa Deacona. - To wcale nie tak dużo. Poza tym obecność Przebudzonego, całkiem silnego, jest więcej niż pewna. I z tego co wiem, nie stać nas na kupienie jego lojalności. Ale że nie mają nic przeciwko wnoszeniu broni? To musiałoby być pierwsze kasyno, którego szef lubi ryzyko strzelaniny wywołanej przez jakiegoś wściekłego, podkręconego gościa, który właśnie przegrał oszczędności...
- Sam obiekt to typowa rezydencja białych kołnierzyków. Podziemny garaż, niezła ochrona, żadnych większych budynków w bezpośredniej okolicy. Mamy listę mieszkańców, więc o kody wejścia do budynku można postarać się wcześniej. Tym bardziej, że nie lubią tam jak się ktoś kręci po okolicy, a patrole są dość regularne. Rozumiem, że nie wiemy gdzie fizycznie znajduje się Pająk obserwujący obiekt?
|
| |
| | | Gloran
Character : Smoke Liczba postów : 113 Join date : 17/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Nie Sie 23, 2015 4:01 pm | |
| | Smoke Shadowrunner
- Jak już mówiłam mam odpowiednie zabawki. Posiadam sekwencer, który poradzi sobie z sejfem i niezwykle silny jammer, który zakłóci sygnał, więc informacje o próbie włamania nie trafią ani do hosta ani do policji. Będąc w środku mogę oczywiście się tym wszystkim zająć osobiście.
- Co do wejścia do środka to możemy podszyć się pod ekipę czyszczącą i wejść do mieszkania przez okno. Kwestia zdobycia uniformów i odpowiedniego sprzętu.
- Dziesięć minut, huh? To wystarczająco czasu by sprowadzić na siebie gniew GODa. - odparła z rozbawieniem.
- Broń? Z moich informacji wynikało, że zabierają ją przy wejściu.
- Co do Pająka, operuje on w jednym z budynków należących do Sternschutz, który oddalony jest około jednego kilometra od bloku Kuttnera. Pracują na zmiany co osiem godzin, jak ktoś już z resztą zdążył wspomnieć. Gdy będą się wymieniać mamy około minuty, podczas której nikt nie będzie patrzył, więc można to wykorzystać. Podczas "Złotego Stołu" będzie jedna taka okazja dokładnie o północy. Poszukam jeszcze czegoś o Pająkach w wolnej chwili, póki co wiem, że jest ich trzech i znam ich imiona. |
Ostatnio zmieniony przez Gloran dnia Nie Sie 23, 2015 5:17 pm, w całości zmieniany 1 raz (Reason for editing : Dodatkowe info.) | |
| | | ManCalledTea
Character : Hound Liczba postów : 76 Join date : 26/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Pon Sie 24, 2015 11:27 pm | |
| | Hound Shadowrunner
- Świetnie. Zatem teraz będę mógł się skupić na kliencie. Poobserwuję go do czasu 'godziny zero'. Rozumiem, że jesteśmy w kontakcie - stwierdziłem. - Smoke, gdybyś potrafiła namierzyć ten budynek Sternschutz, jak mówiłaś, dowiedzieć się czegoś o Pająkach, byłoby świetnie - przyznałem. - Czy mamy coś jeszcze do omówienia w tej chwili?
|
| |
| | | TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Pon Sie 24, 2015 11:57 pm | |
| | Deacon
- Jeżeli z jakiegoś powodu potrzebujecie jakiejś lekkiej broni w środku, jest kilka schowków na sali które możnaby wykorzystać - - Ostatni moment kiedy mogę wrobić elfa to w trakcie rozgrywki przy stole; bajzel który po tym zapanuje - a zapanuje na dłuższą chwilę, jeżeli Patrik ma nie zginąć - kupi wam dość czasu - - Potrzebuję skrzydłowego do zatagowania elfa zanim wejdzie do kasyna; jeżeli zrobimy to porządnie to nawet nie trzeba będzie usuwać nagrań. To znowu dobre parę minut gratis dla Smoke. Kluczowa informacja dla mnie: czy będzie jechał własnym samochodem czy U-Bahnem. Jeżeli samochodem, to wspaniale byłoby go obkleić tagami -
- Czy mamy coś jeszcze do omówienia...- zastanowił się krótko -Dwie kwestie. Którą wersję wrobienia elfa: moją czy Singularity przekuwamy z pomysłu na plan oraz czy ktoś ma ochotę spróbować swoich sił przy stole? -
|
Ostatnio zmieniony przez TomBurgle dnia Wto Sie 25, 2015 12:23 am, w całości zmieniany 1 raz | |
| | | Gloran
Character : Smoke Liczba postów : 113 Join date : 17/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Wto Sie 25, 2015 12:18 am | |
| | Smoke Shadowrunner
Zaczęła przesuwać, przewracać w powietrzu tylko dla niej widoczne ekrany. Wyglądało na to że już od dłuższego czasu zaczęła coś przeszukiwać. - Są czyści jak łza, a ich życiorysy są nudne jak Aztlańskie telenowele. Co do budynku Sternschutz to zapewne jest znacznie bardziej zabezpieczony niż blok Kuttnera. Mogę spytać po co ci taka informacja Herr Hound?
W odpowiedzi na słowa Deacona. - W kasynie mogę pomóc czujnikom by nie wykryły taga zaraz przy wejściu. Zaprogramowanie go by włączył się o konkretnej porze lub zdalne uruchomienie nie powinno stanowić problemu. Obawiam się że bardziej wam nie pomogę. Może ty Singu? - spojrzała w stronę Singularity.
- Jeśli chodzi o wejście do środka to przebranie Deacona za Kuttnera, to dość prosty i solidny plan. Nie wspominając o tym, że nasz elfi przyjaciel będzie miał zabawną minę jak obejrzy nagrania. - wyszczerzyła się w uśmiechu. - Pytanie tylko czy będziesz w stanie to szybko zrobić po wyjściu z kasyna. Druga opcja to dostanie się do okna, które poza fizycznym dostępem,podłączone jest do Matrixa i podpięte pod host budynku. Trzeba tylko uważać by nikt nie widział jak pakujemy się do środka.
|
| |
| | | TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC Wto Sie 25, 2015 12:37 am | |
| | Deacon
- Maskę mogę przygotować zawczasu, czas zależy jedynie od ubrania na ten dzień; mam zestawienie kilkanastu kompletów w których może ruszyć do kasyna, ale o ile nie chcemy spłukać kawałka wypłaty kupując je z góry będzie to wymagało szybkich zakupów. Ryzyko że wpakuję się na kogoś kto go zna i będzie miał ochotę porozmawiać wygląda na małe- cel nie jest zbyt towarzyski, żeby nie powiedzieć tego dosadniej. -
-Tag jest czysty; to typowy sensor, więc może go mieć podczas kontroli na wejściu. Dowcip polega na tym że wyłączenie commlinka wcale nie blokuje mu sposobu przekazywania informacji graczowi. Pół godziny po planowanym rozpoczęciu powinno być w sam raz -
- Wciąż nie słyszę jasnego podziału zadań -
|
| |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Run 1A: The Item - Planowanie IC | |
| |
| | | | Run 1A: The Item - Planowanie IC | |
|
Similar topics | |
|
| Pozwolenia na tym forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|