| Havoc PBFs PBFy Havoca. Aktualnie: Vampire Tidewater Downtime |
|
| Pytania do MG | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
ManCalledTea
Character : Hound Liczba postów : 76 Join date : 26/07/2015
| Temat: Pytania do MG Sro Sie 12, 2015 12:22 am | |
| Na początek może nie pytanie, a informacja - Smoke po spotkaniu z Muller otrzymała od Hounda micro-transceiver. Detektyw chciałby mieć z nią szybki, bezpośredni kontakt. - Cytat :
- Micro-transceiver: This classic short-range communicator has been favored by professional operatives since the 2050s. It doesn’t do anything special, it just lets you communicate by voice with other micro-transceivers and commlinks that you (and the other person) choose, within a kilometer. The micro-transceiver consists of an ear bud and an adhesive subvocal microphone (p. 439), both of which are commonly available in hard-to-spot designs.
Wireless: The micro-transceiver’s range becomes worldwide. | |
| | | ManCalledTea
Character : Hound Liczba postów : 76 Join date : 26/07/2015
| Temat: Re: Pytania do MG Sro Sie 12, 2015 1:34 am | |
| 1. Rozumiem, że mam jakiś bezpieczny sposób komunikacji z Acid Burn? Pytam, bo primo nie znam jeszcze dobrze systemu, secundo to ona jest bardziej techniczna niż Hound.
2. Zaraz po rozejściu się z tego pierwszego spotkania Hound będzie chciał pójść za Deaconem. Nie ufa mu i just in case sprawdzi gdzie elf się wybierze. Myślę, że do śledzenia mógłby przywołać sobie jakiegoś słabszego spirita, tak żeby mieć go w zasięgu, a jednocześnie nie mieć zbyt wielkich problemów z ogarnięciem ducha. Taka idea trzyma się kupy? | |
| | | Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Pytania do MG Sro Sie 12, 2015 7:10 am | |
| 1. Oczywiście.
2. Trzyma. Deacon ruszyłby do jakiegoś kiezu, który miał ogrody, ale był otoczony zanieczyszczeniem. Tempelhofer feld. Hound wie gdzie mieszka elf. | |
| | | ManCalledTea
Character : Hound Liczba postów : 76 Join date : 26/07/2015
| Temat: Re: Pytania do MG Sro Sie 12, 2015 10:57 pm | |
| 1. Hound chciałby skontaktować się z Acid Burn i dowiedzieć się czegoś o zabezpieczeniach Schillerstrasse 12, lokal 31 - może wie coś od strony informatycznej co przyda się Smoke, a może praktycznej - jakiś określony system alarmowy, może czas przyjazdu i siła jednostki jaka zostałaby wysłana w razie odpalenia alarmu etc.
2. Kontakt z Crash oraz wykorzystanie własnej wiedzy o undergroundzie w celu zdobycia informacji na temat kiezu w Spandau, czegoś o Augensteinie (a może GreenElfie?), może i o samym kasynie - może chroni je jakiś gang etc | |
| | | Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Pytania do MG Sro Sie 12, 2015 11:25 pm | |
| 1. Oto co Acid Burn wie: - Mieszkanie jest w "high-level residential". Oznacza, że jeśli dojdzie tam do strzelaniny, to zostanie zwołany HTR (High Response Team), czyli grupka do pacyfikacji od korpo. Czas na odpowiedź i przyjazd to 2d6 + 3 minuty (czyli od 5 do 15 minut). - Wie, że posiadają tam system kamer, którymi opiekuje się ochrona od Sternschutz (czyli jej firmy). Raz na osiem godzin jest zmieniany Pająk (czyli hacker, który chroni teren w Matrixie, w tym przypadku Hosta - ten ma w sobie właśnie ten system kamer). - Aby wejść do budynku, to potrzeba mieć odpowiedni kod na commlinku.
2. Co wie Crash i Hound: - Matecznik, Kiez w Spandau to tak naprawdę przykrywka. Posiadają tam niemałe farmy roślin do tworzenia narkotyku zwanego Push*. Interes liczony na kilkaset tysięcy nuyenów. Wystarczająco daleko od korpo i rządowych systemów, że są nietykalni. - Gunter Augenstein poprzez swoje wpływy stworzył niemałą sieć kontaktów w Spandau. Pewno każdy gang w dzielnicy przyjdzie mu na pomoc, jeśli tylko poprosi. Po prostu ma wystarczająco dużo kasy do tego. - Aztechnology przymyka oko na jego działania, ponieważ sami zakupują od niego trochę roślin do swoich spraw. - Krasnolud opłaca najlepszych z Spandau do ochrony jego własnej osoby, więc jak tylko on wyrusza do swojego klubu, to ochrona w miejscu jest kilkukrotnie większa niż w zwykłą noc. - Na swoich usługach ma Przebudzonego hermetycznego maga, który pilnuje jego bezpieczeństwa na każdy krok. - Gunter jest osobą interesów. Powiada się, że zdarzyło się, że raz sprzedał własnego klienta gangowi, który czekał na zewnątrz klubu. Myślał, że go właściciel ochroni - mylił się.
*PUSH (NANOHI, RUSH) Vector: Ingestion Speed: 1 minute Duration: (15 – Body) minutes, minimum 1 minute Addiction Type: Both Effect: See below Push was designed for users seeking a quick, no-frills high. The active chemicals in the drug are theobromine and cathinone, and they combine to give push users a mild euphoric state that has been compared to eating large amounts of chocolate or the moment after sex. Excessive consumption of push over long periods of time can result in exacerbated hyperactivity leading to psychosis, as well as possible genetic mutation in metahumans. Gamemasters may represent these effects on push addicts at the burnout level by Essence loss and drastic, violent mood swings. | |
| | | ManCalledTea
Character : Hound Liczba postów : 76 Join date : 26/07/2015
| Temat: Re: Pytania do MG Czw Sie 13, 2015 1:15 pm | |
| Hmm czy Acid Burn byłaby w stanie zgrać jakiś fragment materiału z kamer w pustym mieszkaniu Küttnera? Żadnej ingerencji w zapis, po prostu kopia nagrań. | |
| | | Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Pytania do MG Czw Sie 13, 2015 1:48 pm | |
| Będzie mogła załatwić, ale będzie prosiła o pomoc w przyszłości za tą przysługę.
Nagranie z kamer wskazuje na mieszkanie, dość bogatej osoby. Ma nawet własne terrarium z jakimś stworzonkiem w środku. Skrzynki nie widać na żadnej kamerze. Houndowi udaje się zauważyć, że szafa w której facet ma ubrania, jest sejf. Wielkość wskazuje, że tam mogłaby się skrzynka znajdować. Ma na sobie Keypad, wiec pewno jest odłączona od Matrixa (przynajmniej jeśli chodzi o otwieranie, pewno alarmuje po złym wpisaniu kodu), a to oznacza, że można wejść tylko na trzy sposoby: - Znać numer - Włamać się - Locksmith + Agility [Physical Limit] (Potrzeba hitów/sukcesów Maglock Rating x2, 1 Tura Combat [3 sec]) Test Extended (czyli rzucasz aż nie wyrzucisz sukcesów, będzie glitch lub będziesz miał wystarczająco dużo). Trzeba otworzyć pokrywkę keypada. - Posiadanie Sequencer (strona 448). Wtedy używa się Rating Sequencera vs Rating Sejfu. Trzeba otworzyć pokrywkę keypada. Secuirty Tactics nie pozwala Houndowi poznać jak silne może mieć zabezpieczenie, ale wie, że pewno sejf łączy się nie tylko z właścicielem (jego commlink), ale także z ochroną budynku o włamaniu. Jeśli źle się wpisze kod (pewno przynajmniej 2-3 pod rząd). | |
| | | ManCalledTea
Character : Hound Liczba postów : 76 Join date : 26/07/2015
| Temat: Re: Pytania do MG Pią Sie 14, 2015 2:44 am | |
| Legwork - Run 1A: The Item (dzień pierwszy) Hound będzie chciał sprawdzić następujące kwestie:
1. Odległość i mniej więcej czas przejazdu pomiędzy Schillerstrasse a Spielhölle.
2. Sprawdzić z zewnątrz ewentualne zabezpieczenia, bariery magiczne zarówno w budynku na Schillerstrasse, jak i na terenie Spielhölle.
3. Ogólnie rozejrzeć się po terenie wokół obu obiektów, może wpadnie mu w oko coś przydatnego. - być może obok stoi równie wysoki budynek, być może Schillerstrasse 12 to niski obiekt etc - poobserwować mieszkańców budynku / bywalców kasyna
4. Z ciekawości sprawdzi drogę pomiędzy Spandau a Zehlendorf. - gdzie Augenstein może przepłynąć rzekę, czas pi razy drzwi ile mu zajmie dotarcie do kasyna | |
| | | Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Pytania do MG Pią Sie 14, 2015 12:36 pm | |
| 1. Jazda samochodem to 30min. UBahn to 40min. 2. Nie wydaje się, żeby była jakaś bariera (Manabarier) czy Ward. W obu miejscach. A co do zabezpieczeń normalnych, to o kasynie wiadomo (zakaz broni, trzeba jakoś wyglądać i tak dalej), ale widać że na zewnątrz jest dwóch trolli-ochroniarzy. Natomiast przed mieszkaniem od czasu do czasu przejeżdża patrol policyjny. 3. Mieszkanie elfa jest jednym z większych budynków w okolicy. Z daleka widać, że ma nawet ogrody w piętrach. Bogaci ludzie muszą tutaj mieszkać lub tacy, których umiejętności kosztują dużo. https://i.imgur.com/Z60a3Qw.jpgOkna niestety, jak w każdym innym budynku, są lustrzane. Nie widać co jest w mieszkaniach, chyba że sam (głupi) mieszkaniec na to pozwoli. Zostają jeszcze balkony, ale te rzadko otwierają mieszkańcy. Mieszkańcy z apartamentować to głównie osoby w garniturach. Bogaci ludzie, których stać na chwile luksusu. W żadnym wypadku to nie jest jakieś podrzędne miejsce. Nawet wzywają ochronę jak ktoś się zbytnio szwenda pod ich budynkiem. Kasyno natomiast ma klientów z najróżniejszych miejsc. Rzadko ktoś bogaty tutaj się zjawia. Głównie tak zwani Wageslave, czyli typowi biurowcy, którzy pracują 12h dziennie i chcą się rozerwać. Zdarzy się jakiś groźny typ, którego wpuszczą, ale pewno tych muszą znać. 4. Od rzeki do kasyna jest tak 15min. Przeprawa pewno trwa z 10min. Z kiezu do rzeki jest około 10min. Więc przynajmniej jest 30min zanim się zjawi, w momencie kiedy wyruszy. Nie ma mostów, więc albo trzeba pojechać dobry kawałek do najbliższego mostu lub wziąć UBahn, który pod jednym miejscem przejeżdża. W poprzednim przypadku to trzeba przejechać przez teren pod kontrolą Aztechnology, a w drugim pewno nie jest na tyle bezpiecznie. | |
| | | Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Pytania do MG Czw Sie 27, 2015 5:42 pm | |
| - Cytat :
- hmm czy mój nołledż w kwestii zabezpieczeń pozwala mi ocenić jaki jammer i sekwencer powinien wystarczyć?
Tak. Trzeba pierw otworzyć pokrywkę keypada. Rzut to Sequencer X (+1 Wireless = X+1) vs Rating Sejfu 4. Przy pomocy własnego skilla (sequencer robi to za ciebie) Locksmith + Agility [Physical] (8, 1 Combat Turn). To jest extended roll, rzucasz aż wyrzucisz 8 hitów (Maglock rating x2, więc 4x2). Jeden rzut to 1 Combat Turn, 3sec. A co do Jammera, to jego Rating to tyle Noise, czyli jak bardzo zakłóca komunikację. W przypadku urządzeń, to jeśli dostaną Noise (nie licząc ten od odległości) większym od swojego Rating, to tracą możliwość Wireless. W przypadku budynku, jest w downtown, więc dałbym 1 Noise za sam teren, więc wystarczy załatwić Jammer 4 (4 + 1 > 4 Rating Sejfu). | |
| | | ManCalledTea
Character : Hound Liczba postów : 76 Join date : 26/07/2015
| Temat: Re: Pytania do MG Czw Sie 27, 2015 6:17 pm | |
| Hound będzie chciał dokonać zakupu w black markecie kolejno: - jammera (5), - sequencera (5), spalając na wymagany rzut Edge. | |
| | | ManCalledTea
Character : Hound Liczba postów : 76 Join date : 26/07/2015
| Temat: Re: Pytania do MG Czw Sie 27, 2015 6:51 pm | |
| Czas jaki Hound poświęca na rozwinięcie znajomości z Isabell Reinhardt, mieszkanką budynku budynku na Schillerstrasse, przy okazji zagospodarowałby na sprawdzenie czym jeździ Küttner. Tak, żeby później, kiedy w dniu gry w kasynie, mógł zaparkować swój motor i przy okazji dyskretnie otagować wehikuł elfa. | |
| | | Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Pytania do MG Czw Sie 27, 2015 6:58 pm | |
| | |
| | | ManCalledTea
Character : Hound Liczba postów : 76 Join date : 26/07/2015
| Temat: Re: Pytania do MG Wto Wrz 01, 2015 11:49 pm | |
| Hound w mieszkaniu Reinhardt najpierw spróbuje percepcji astralnej, a następnie przyzywa Plant Spirita (F5), wykorzystuje 25 reagentów. Wszystkie związane z tym czynności wykonuje w jakimś wolnym od spojrzenia kamer miejscu. O ile percepcja nie wykaże nic, co mogłoby go odwieść od tego... | |
| | | Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Pytania do MG Sro Wrz 02, 2015 12:20 pm | |
| Plant Spirit przywołany. 3 Przysługi. Po soaku zostało 3 Stun Damage. | |
| | | ManCalledTea
Character : Hound Liczba postów : 76 Join date : 26/07/2015
| Temat: Re: Pytania do MG Sro Wrz 02, 2015 6:56 pm | |
| Wybornie. Jak tylko Hound dostał info, że paczka jest w drodze zrobił rzecz następującą: 1. Ustawił sobie zegarek na mniej więcej 20 minut. 2. Wyłączył wszystkie elektroniczne rzeczy a z dodatkowych: - zabrał ze sobą sekwencer i jammer, toolsy do lockpickingu, Streetline Speciala - micro-transceiver oczywiście też - nie brał płaszcza, wielkiego gnata albo innych rzeczy które walały się po domu Reinhardt 3. Przeszedł z mieszkania Reinhardt do mieszkania Küttnera: - 1 service: wykorzystanie mocy Concealment (celem jest Hound) - skradając się rzecz jasna i zachowując środki ostrożności mimo Concealmentu - jeżeli trzeba było np otworzyć drzwi pod kamerą - na sekundę załączał jammera (chodzi o to, żeby na ewentualnych nagraniach nie było widać elementów, które 'same' się ruszają) - jeżeli było to konieczne to 2 service: moc Silence, ale to w ostateczności 4. Przy pomocy sekwencera wszedł do mieszkania Küttnera. - znał rozkład więc skierował się od razu do sejfu, tam również sekwencer - jammer pod kamerami etc 5. Zależy od tego co było w sejfie - jeżeli była skrzynka to wziął, ale ogólnie ciekawy jestem co było w środku. - przełączył okno czy tam ścianę w tym pomieszczeniu na tryb przezroczystości - zamknął elegancko sejf i drzwi od mieszkania 6. Wrócił do mieszkania Reinhardt w taki sam sposób jak wyszedł. 7. Włączył elektronikę jak poprzednio. Jeżeli chcesz, możemy to odegrać czy coś, chociaż mogę od dziś do piątku mieć problemy z czasem Aha i czas in game ma znaczenie, jeżeli zeszło mu się, być może będzie chciał zrobić jeszcze jedną rzecz wracając do mieszkania Reinhardt... | |
| | | ManCalledTea
Character : Hound Liczba postów : 76 Join date : 26/07/2015
| Temat: Re: Pytania do MG Pią Wrz 04, 2015 12:27 am | |
| Ponieważ nie wiem co i jak napiszę co postać zrobi jeżeli wszystko mniej więcej wyjdzie po jego myśli.
Nawiąże kontakt z Acid Burn informując, że ma dla niej ekskluzywny, jak to się mówi, materiał. Ma miejsce włam, którego ludzie ze Sternschutz nie wykryją. Acid dostanie cynk kto i gdzie. W zamian Hound chce commlink, który gość będzie miał przy sobie.
Jeżeli deal, to Hound poda adres i czas, tak żeby dać im dość czasu na dotarcie. Celem jest homo sapiens nobilis, być może magicznie uzdolniony i zdolny do magicznej zmiany wyglądu*, dlatego najlepiej gdyby oddział przetrzepał go jakimś bioskanerem czy innym szpejem, bo prawdziwy mieszkaniec budynku, będzie przeszło 30 minut drogi od mieszkania.
A w czasie wolnym Hound będzie wipe cleanował ślady swojej magicznej obecności w mieszkaniu. Teoretycznie czysta robota, wkurzający elf dostanie po nosie, Hound ma alibi i dla ludzi Sternschutz, gdyby się napatoczyli i dla reszty shadowrunnerów. Skrzynka będzie bezpieczna, commlink dostanie. Trochę potrącą kasy z wypłaty, ale wycwaniakowanie cwaniaka to coś, za co nie zapłacisz kartą MasterCard. O ile się uda.
Żeby było jeszcze bardziej ciekawie, jeżeli Küttner zjawi się w budynku, to Hound może nawet zaproponuje mu usługi detektywa, hue hue hue.
*miał zamiar podawać się za Küttnera przy stole czy w jego mieszkaniu, potem miał zamiar podać się za orka, więc najsensowniejszym wytłumaczeniem jest magia, poza tym facet mówił, że nie może dokonać zwiadu astralnego, a potem podał jego wyniki, nie zdradzając źródła | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Pytania do MG | |
| |
| | | | Pytania do MG | |
|
Similar topics | |
|
| Pozwolenia na tym forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|