| Run 1A | |
|
|
|
Autor | Wiadomość |
---|
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sob Wrz 12, 2015 5:45 pm | |
| Czyli nie ma mechanicznej możliwości pominięcia pancerza w inny sposób niż AP?
W tej pakernej części skali człowieków? W tej chudzinowatej? | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sob Wrz 12, 2015 5:55 pm | |
| Nie, z tego co wiem.
Typowy, średni. | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sob Wrz 12, 2015 6:12 pm | |
| Przysługa w postaci kilku mocno uzbrojonych elfów-anarchów od Baroness udających eskortę Frau Muller i zdejmujących Hounda jest jak wysoko w kwestii ceny? Potencjalna przysługa w zamian: podczas polowania Deacona na Orc Saw będą dostawali pierwsi informację o magazynach itd żeby wzmocnić się po stratach. | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sob Wrz 12, 2015 6:20 pm | |
| Gdzie? Na terenie corpo? Odpada. | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sob Wrz 12, 2015 6:25 pm | |
| Na jakieś wygodne miejsce; na tyle bezpieczne żeby faktycznie wyglądało że to spotkanie z Muller, ale żeby strzelanina nie zrobiła zbytniego burdelu. Więc na przykład coś sąsiadującego z Tempelhof. Köpenick, bo jest już względnie sprawdzony albo płytko w Zehlendorf od strony Charlottenburg-Wilmersdorfu. Postać zna miasto więc ma precyzyjniejsze pomysły, ale coś w tym stylu. | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sob Wrz 12, 2015 6:27 pm | |
| Z 10 tysięcy, bo wątpię, aby mieli tylko udawać. | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sob Wrz 12, 2015 6:32 pm | |
| Oczywiście że nie, odstrzelić łeb zdrajcy. Albo dojechać go stunami/stick-n-shockami. Alternatywna propozycja jej nie siadła?
| |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sob Wrz 12, 2015 6:33 pm | |
| | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sob Wrz 12, 2015 6:33 pm | |
| - TomBurgle napisał:
Przysługa w postaci kilku mocno uzbrojonych elfów-anarchów od Baroness udających eskortę Frau Muller i zdejmujących Hounda jest jak wysoko w kwestii ceny? Potencjalna przysługa w zamian: podczas polowania Deacona na Orc Saw będą dostawali pierwsi informację o magazynach itd żeby wzmocnić się po stratach. | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sob Wrz 12, 2015 6:35 pm | |
| Nie. Jest to propozycja na ślepo. | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sob Wrz 12, 2015 6:46 pm | |
| To teraz podejście w ogóle pada, bo z zasady nie może być jakichkolwiek podejrzeń ze było to coś innego niż rewanż za zdradę, a wtedy 10K nawet przy dobrych negocjacjach to więcej niż może mieć ;p
Lokację zostawmy, i tak będę jej potrzebował: Zehlendorf spełnia założenie stosownego miejsca do popełnienia morderstwa?
Kłopotliwe jest że edge nie pozwala nawet na strzał w tył głowy z zasadzki.
Jaki byłby czas kupienia/pożyczenia kilku naboi stick-n-shock?
| |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sob Wrz 12, 2015 6:48 pm | |
| Luz.
Co to w ogóle znaczy? Całe tereny poza korpo dzielnicami i Kiezami to miejsce dobre do zabójstwa.
Bywa.
Kilka godzin do dnia. | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sob Wrz 12, 2015 6:55 pm | |
| No właśnie nie bywa, zwykle był jakiś limit spalania tego na raz a tu fiuuu jeb jeb jeb Wpadłem w zasadzkę ale odstrzeliłem oko przeciwnikowi zanim zdążył strzelić z broni którą celował w moje plecy. Ale ta, mnie to by nie powstrzymało więc no ;p
Czyli wygląda że będą spy-wars zamiast zamknięcia tego krótko a na temat. Fuuuck. | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sob Wrz 12, 2015 7:04 pm | |
| To tak jeszcze dla pewności Pesymistycznie Pewnie dasz mu jakiś rzut na percepcję, wywali edge, zda Rzuca Suprise z +3, wydaje edge zda Inicjatywa, wydaje edge jedzie pierwszy, trafia, kary za obrażenia robią kaput.
Optymistycznie Rzut na percepcję będzie z takimi karami że obleje Rzuca suprise, wydaje edge, nie zdaje, nie doczytał że jest opcja włączenia edgem obrony ma -10 inicjatywy wydaje edge na jadę pierwszy, nie trafia z tego samego powodu co oblał percepcję ja wydaję edge i mam 5k6+9 i strzelam do skutku, a on nie ma obrony aż do pierwszej akcji.
Jakoś tak? | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sob Wrz 12, 2015 7:06 pm | |
| | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sob Wrz 12, 2015 7:31 pm | |
| Są jakieś błędy w mechanicznej części?
The winner is: Jazz dla siebie, Pepper Punch dla niego. Dostępności 2R i 0, ceny 75$+50% i 5$, czyli w automacie 3 net hits (a przecież postaci zależy). To ja poproszę, zamówienie odbiorę za chwilę ;p | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sob Wrz 12, 2015 9:25 pm | |
| OK: połączenie z Frau Muller; wg pozorów: główny powód: zgłosić stan Kuttnera; to nie jest coś na co kazała nam się przygotować, w dobrej wierze zakładam że nas nie okłamała, a z opinii wiem że chciała minimum ofiar, więc to coś co odstaje. Poboczny powód: pod pretekstem przekazania kommlinka Kuttnera umówić się na debrief we dwoje w jakimś przyjemnym miejscu.
faktycznie: upewnić się że Hound w ogóle z nią rozmawiał, dowiedzieć się kto wybrał miejsce jeżeli w ogóle rozmawiali i umówić się na przekazanie kommlinka osobno. W gratisie, mimochodem dorzucić najazd Sternschutzów i wybadać jej reakcję.
Edge, jeżeli wynik będzie poniżej zajebistego. Czy przerzut porażek czy 6stek to już zależy. | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sob Wrz 12, 2015 9:29 pm | |
| Są jakieś błędy w mechanicznej części? Chyba nie
Jazz dla siebie, Pepper Punch dla niego. Dostępności 2R i 0, ceny 75$+50% i 5$, czyli w automacie 3 net hits (a przecież postaci zależy). To ja poproszę, zamówienie odbiorę za chwilę ;p Czyli chcesz lazic poza terenem korpo teraz?
Jaki stan Kuttnera? Postac nie wie co z Kuttnerem jest oprocz ze zostal wyrzucony ze Zlotego Stolu. Nie zgodzi sie na debrief we dwojke. Juz nawet po telefonie do niej mozna wywnioskowac, ze miejsce spotkania to jakis prywatny parking niedaleko od waszego miejsca. Przy okazji, jakis facet jest po drugiej stronie, a nie kobieta. | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Nie Wrz 13, 2015 5:38 pm | |
| Feedback do fixera: usilnie proszę o nie składanie mnie w team z Houndem w przyszłości; przegapienie(albo zatajenie) w runie posterunku sterschutz, brak pomocy kiedy przez ten jego brak były kłopoty, totalne złamanie ustalonego planu bez informowania drużyny. Niech sobie potwierdzi u innych. (zero informacji o detalach runu)
End of run | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Run 1A | |
| |
|
| |
| Run 1A | |
|