| Run 1A | |
|
|
|
Autor | Wiadomość |
---|
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Wto Sie 25, 2015 12:30 am | |
| "Skwitował słowa elfa", czyli elf powiedział 30min samochodem, więc Hound potwierdził i powiedział, że metrem 10min dłużej. | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sro Sie 26, 2015 11:22 am | |
| Podczas skanowania sala gdzie będzie złoty stół była jakaś izolowana czy nie? Jeżeli nie, to jakie urządzenia/skanery tam znalazło? | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sro Sie 26, 2015 11:24 am | |
| Nie wiesz. Nie widziałeś sali. Nie zobaczyłeś także ikon. | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sro Sie 26, 2015 11:36 am | |
| Ale skanowałem skanerem cyberware. Nawet przyjmując że nie przechodzi przez kolejne ściany (a ma wpisane że służy do wykrywania kontrabandy), to przeskanowałem co najmniej wspólną ścianę z główną salą. Chyba że właśnie jest izolowana, ale to chyba też byłoby widać jako odmianę na skanerze? | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sro Sie 26, 2015 11:41 am | |
| Cyberware skaner jest do... cyberware. Wykrywa cyberware i może broń na osobie, nie w ścianach. Ściany nie mają cyberware. | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sro Sie 26, 2015 11:48 am | |
| Głównie cyberware, ale też wszelakiej kontrabandy. Przynajmniej tak pisali mi w reklamie!
Druga część skanera to bug scanner, precyzyjnie lokalizująca wirelessy i ich siłę w promienu 20 metrów. Też nic, nawet czarnej dziury bez sygnałów? | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sro Sie 26, 2015 11:55 am | |
| Kontrabandy NA osobie, czyli jakaś ukryta spluwa czy coś.
Kamery. Tyle. | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Czw Sie 27, 2015 4:56 pm | |
| Dopytać Oscara dokładniej o formę Złotego Stołu; przerwy na fajkę, postronnych obserwatorów w sali( np ochroniarzy graczy ), procedurę wyłączania sprzętu ( zostaje przy właścicelach? idzie do sejfu? ). Pojojczeć na paranoicznego szefa. | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Czw Sie 27, 2015 5:32 pm | |
| - Po wejściu na salę Złotego Stołu, osoba jest proszona o podanie swojego commlinka ochroniarzowi. Commlink zatem często jest wyłączany przed wejściem do pokoju. - Commlinki są trzymane w gabinecie szefa. - Na sali Złotego Stołu nie będzie ochroniarzy, jedynie za drzwiami. W środku może znaleźć się jeszcze mag. - Dwóch ochroniarzy przy wejściu do głównej sali, jeden w korytarzu (ale często wychodzi na zewnątrz), na tyłach budynku dwóch ochroniarzy. W pokoju szefa nikogo nie ma. - Gracze mogą jedną osobę przyprowadzić do środka, ale to oznacza, że pojawia się tam także dodatkowa ochrona Guntera. 1 gość gracza, to 1 dodatkowy ochroniarz. | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Czw Sie 27, 2015 6:02 pm | |
| A co z wychodzeniem graczy na soy-kawę czy inne używki? Będą wspólne przerwy czy dopiero jak odpadną? | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Czw Sie 27, 2015 6:07 pm | |
| Wspólne przerwy, ale w pomieszczeniu. Więc jak ktoś chce coś do picia lub jedzenie, to zostanie mu przyniesione. Wyjście do kibla jedynie z ochroniarzem. | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Czw Sie 27, 2015 9:54 pm | |
| Na ostatni dzień będzie jeszcze zakup materiałów do przebieranek; jedną personę opisałem w eq do misji, druga to sam cel.
Zakodzić wiadomość do Gutnera informującą o tych tagach: ustawić automatyczne wysłanie na 2h po starcie Złotego Stołu. Wysłać ją na serwer, sama wysyłka najbezpieczniej jak postać potrafi ( jednorazowy kommlink, lokacja daleko itd itp ). Zrobić z tego przyjacielskie ostrzeżenie i jawną zachętę do współpracy. Pisana z persony PinkUnicorn100, z przynależnymi do niej typowymi zwrotami itd.
Just sayin | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Czw Sie 27, 2015 10:20 pm | |
| | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Czw Wrz 10, 2015 1:49 pm | |
| Szukanie mocą adepta, tą od dotyku; obrys przedmiotu kurzem itd.
Pytania z gatunku: postać wie, a ja nie (wiedze 6stki wydają się całkiem niezłe z opisu)
Jakie byłyby drogi znalezienia osoby która dała cynk/dokładnej treści donosu? Będą to mieć w swoich kommlinkach, np jako załącznik do rozkazów? Wymagałoby wbijania do bazy danych Sternschutz?
Drogi najszybszego/najbezpieczniejszego dowalenia runnerowi który tak koncertowo spieprzył swoją cześć. Rozmowy z fixerami, tylko z fixerem odpowiedzialnym za tą robotę czy po prostu samodzielna kulka w dupę?
Jeżeli akurat okazałoby się że kradzieży dokonał przypadkowy złodziej ( nie na zlecenie itp ) to gdzie takie coś wypłynie na sprzedaż? | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Czw Wrz 10, 2015 2:31 pm | |
| Był tam jakiś przedmiot o wielkości i o kształcie dołu podobny do tego co macie znaleźć.
Znajomości policji, dowiedzenie się kto dostał donos i tak dalej. Jeśli to jakiś oficjalny donos, to pewno się znajdzie w kartotekach, jeśli na boku to nie. W commlinkach nie będą mieli nic zapisanego, jeśli nie zapisywali rozmów. Prawdopodobnie trzeba się tam włamać, jeśli są tam te dane.
To już od ciebie zależy.
Możliwe. | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Czw Wrz 10, 2015 2:43 pm | |
| Ja wiem że ode mnie zależy, pytam jakie metody są najczęstsze (i najpowszechniej uznawane za skuteczne i adekwatne)
? Jeszcze raz: bazując na wiedzy postaci o półświatku ( a w szczególności czarnym rynku ) gdzie warto byłoby pytać? | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Czw Wrz 10, 2015 2:53 pm | |
| Przekazanie Fixerowi informacji. Inne podejście podczas kolejnych Run'ów z danym shadowrunnerem.
Mnóstwo jest miejsc. Zajmie kilka dni, może nawet tygodni. Chyba, że złodziej miał klienta z miejsca. Wtedy jeszcze trudniej odnaleźć go. | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Czw Wrz 10, 2015 3:00 pm | |
| A do czego jest dostep z kommlinka Kuttnera? Np do godzin otwarcia sejfu? Nagrań z kamer, ta w sejfie mogła być chroniona przed jammem? Korespondencji czy nie próbował tego komuś opchnąć? | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Czw Wrz 10, 2015 3:03 pm | |
| Do wszystkiego w mieszkaniu. Nie ma takich informacji na temat godzin otwarcia - przynajmniej nie tych z dzisiaj. Jeśli wyłączyło kamery, to wyłączyło także zabezpieczenia wireless na sejfie. Nie ma takiej korespondencji. | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Czw Wrz 10, 2015 3:09 pm | |
| Nie ma takich informacj tj data corrupted czy po prostu nie było otwarcia?
Czas ustawienia przejrzystości okna? Czasy otwierania drzwi? Uruchamiania oświetlenia? Czasy w których był odpalany jammer? Wszystkie takie dane systemowe zrzucić po kablu na tego zapasowego Metalinka do późniejszej analizy
Dopełnić grzebanie do tych 2 minut i zwiewać | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Czw Wrz 10, 2015 3:15 pm | |
| Nie. Commlink był wyłączony.
Nie ma takiej informacji na commlinku czy urzadzeniu. Nie ma takiej informacji na commlinku czy urzadzeniu. Nie ma takiej informacji na commlinku czy urzadzeniu. Nie ma takiej informacji na commlinku czy urzadzeniu. Co najwyżej możesz to połaczyć z tym, że był brak nagrania przez jakiś czas. Było to z 20min przed pojawieniem się Deacona przed budynkiem. | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Czw Wrz 10, 2015 3:21 pm | |
| O o takie coś mi chodziło. Czyli nie wziął tego sam Kuttner, a i Smoke i Hound byli już wtedy na miejscu. Bene. | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Pią Wrz 11, 2015 12:04 pm | |
| To tak przed wyjściem: wpiąć sobie livefeeda ( dać marki ) do drzwi i kamer w środku; jeżeli ktoś wejdzie w najbliższym czasie przez drzwi zrobi BIP itd.
Jak na razie jest też wersja że byli(lub jedno z nich) tam, zgarneli pudełko, a potem zebrało się im na żarty | |
|
| |
TomBurgle
Character : Deacon Liczba postów : 143 Join date : 23/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sob Wrz 12, 2015 3:36 pm | |
| To w poście rozumiem jako judge intentions/leadership/intimidate; może akurat uda się potwierdzić/odrzucić udział Smoke w tym numerze.
Pytanie mechaniczne: czy called shot(vitals) obejmuje także trafienie w miejsce nie chronione pancerzem? ( np głowę w przypadku armour vest)
Btw, chciałbym też jakąś szacunkową ocenę (np przez porównanie) atrybutów Hounda najprostszy to body(a w opisach się nie porzejawiło), ale wszystkie wsadzone w jakieś przedziały są cenne. | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Run 1A Sob Wrz 12, 2015 4:58 pm | |
| Nie wydaje się, aby kłamała.
Jest to opcjonalna zasada, na którą się nie zgadzam. Combat staje się wtedy śmiertelny dla postaci.
Wydaje się typowym człowiekiem. | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Run 1A | |
| |
|
| |
| Run 1A | |
|