Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Wydawanie Karmy Czw Lip 30, 2015 1:22 pm | |
| Dokładny opis awansu znajdziecie na stronie 103. Atrybuty. Czyta się tak. Lewa to aktualny poziom, góra to ten który chcemy. W skrócie - Nowy Poziom Atrybutu x 5. Skille. Czyta się tak. Chcemy, aby nasz skill wynosił X? To sprawdzamy ile wynosi aktualny skill i różnica to koszt. Z 2 na 4? 20 - 6 = 14 Karmy. W skrócie - Nowy Poziom Active Skill x2, Nowy Poziom Active Group Skill x5, Nowy Poziom Knowledge/Language x1. Pozostałe. Wszystko ma koszt, nawet w czasie. Tutaj jest napisane ile czasu musi minąć, zanim nasz skill się podniesie (samonauka, mentor, podróż samoznawcza, ćwiczenia i tak dalej). Czas ten można zmniejszyć mając nauczyciela (strona 141). Zmiany w systemie awansu:- Nie ma limitu ile możesz max zwiększyć na kampanie/downtime. Jak masz karme, to kupuj. - Można zmienić karme w nuyeny i na odwrót, po każdym runie. 1 Karma = 2000 nY. Maksymalnie można przemienić 15 punktów Karmy w nY, a to oznacza maksymalnie 30k nY w Karme. | |
|