| Legwork | |
|
|
Autor | Wiadomość |
---|
Gloran
Character : Smoke Liczba postów : 113 Join date : 17/07/2015
| Temat: Legwork Pon Sie 10, 2015 10:18 pm | |
| Chciałbym wymienić Stealth na Toolbox i podczas rozmowy za pomocą AR zrobić Matrix Search na temat Küttnera, Spielhölle i jego właściciela. | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Legwork Pon Sie 10, 2015 10:23 pm | |
| To nie jest Public Info (cała trójka), więc będzie to dłużej niż 1 minutę (30min). Po rozmowie przypomnij o sobie. | |
|
| |
Gloran
Character : Smoke Liczba postów : 113 Join date : 17/07/2015
| Temat: Re: Legwork Pon Sie 10, 2015 11:46 pm | |
| Mogę wyciągnąć jakieś informacje korzystając z mojej wiedzy na temat matrixowych gier? Szczególnie interesuje mnie info o graczu GreenElf. | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Legwork Wto Sie 11, 2015 8:21 am | |
| GreenElf w Matrixowych gierkach jest znany jako "sour loser". Koleś, który nie potrafi przegrywać, bo szybko się denerwuje jak coś mocno nie idzie po jego myśli. | |
|
| |
Gloran
Character : Smoke Liczba postów : 113 Join date : 17/07/2015
| Temat: Re: Legwork Wto Sie 11, 2015 10:37 pm | |
| Przypominam się, patrz pierwszy post.
Czy Smoke kojarzy coś na temat okolicy albo budynku w którym mieszka Kuttner? Co mogę wiedzieć o kasynie tzn. jacy ludzie tam przychodzą, jak wypada się ubrać, podstawowe rzeczy chyba że kojarzy coś więcej, może jakieś plotki itp? (Area Knowledge: Berlin)
| |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Legwork Wto Sie 11, 2015 10:58 pm | |
| Kuttner - Okazuje się być pracownikiem MetaLabs. Korporacji A, która zajmuje się badaniami nad genami. MetaLabs jest własnością Aztechnology. Kuttner jest biologiem, nie jest Przebudzony. Spielhölle - Smoke odnalazła miejsce w Matrixie. Można grać nawet na odległość, jeśli ma się Marka. Miejsce wygląda na zabezpieczone (Rating 4). Miejsce nie tylko posiada poker (nowy - czyli grany tylko w Matrixie, stary - grany prawdziwymi kartami), ale także ruletkę, slot machines i inne gry karciane. Udaje się jej znaleźć floorplan. (Kamery mogą nie być w tych samych miejscach) https://i.imgur.com/1nmMs4G.jpgGunter Augenstein - To krasnolud. Bardzo bogaty. Często zamożni ludzie odwiedzają jego kiez, aby przejść się po ogrodach. Macza pewno palce w półświatku. Nie jest przebudzony. Podobizna: https://i.imgur.com/LrvKrc4.png | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Legwork Wto Sie 11, 2015 11:02 pm | |
| - Gloran napisał:
- Czy Smoke kojarzy coś na temat okolicy albo budynku w którym mieszka Kuttner? Co mogę wiedzieć o kasynie tzn. jacy ludzie tam przychodzą, jak wypada się ubrać, podstawowe rzeczy chyba że kojarzy coś więcej, może jakieś plotki itp? (Area Knowledge: Berlin)
Okolicy? Nie. Miejsce nie wygląda na bezpieczne. Kuttner mieszka w swoim kiezie, Mateczniku. Tam ma niemałą posiadłość. EDIT: Walnąłem się. W powyższym zdaniu chodzi mi o krasnoluda, wlasciciela kasyna. Najróżniejsi. Złoty Stół to wpisowe 2000 nuyenów, więc bogaci także się zjawiają. Musisz jakoś wyglądać. Typowych zbirów nie wpuszczają. Broń jest zabierana, sprawdzana przy wejściu. Cyberwszczepy prosi się o wyłączenie (oprócz Datajack). Nie sprawdzają SINów. Plotki? Najróżniejsze na temat tego miejsca. Wydaje się dobrze prosperować w tych trudnych czasach, a gangerzy mają nie lada problem z ludźmi właściciela. Czyli lepiej nie wchodzić im w paradę, nie zostaliście do tego wynajęci.
Ostatnio zmieniony przez Storyteller dnia Sro Sie 12, 2015 5:09 pm, w całości zmieniany 1 raz | |
|
| |
Gloran
Character : Smoke Liczba postów : 113 Join date : 17/07/2015
| Temat: Re: Legwork Sro Sie 12, 2015 11:41 am | |
| - Storyteller napisał:
- Cyberwszczepy prosi się o wyłączenie (oprócz Datajack). Nie sprawdzają SINów.
A jak ktoś ma cyberkończyny albo oczy, albo jakiś ważny organ jak serce? | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Legwork Sro Sie 12, 2015 11:46 am | |
| Chodziło mi bardziej o cyber broń. | |
|
| |
Gloran
Character : Smoke Liczba postów : 113 Join date : 17/07/2015
| Temat: Re: Legwork Pią Sie 14, 2015 2:07 am | |
| Będziemy chcieli z Vasemirem włamać się do hosta budynku w którym mieszka Kuttner, a później do hosta kasyna. | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Legwork Pią Sie 14, 2015 12:24 pm | |
| Dobra. Pierw host Kuttnera. Jest w Legwork temat, odgrywamy. | |
|
| |
Gloran
Character : Smoke Liczba postów : 113 Join date : 17/07/2015
| Temat: Re: Legwork Sro Sie 19, 2015 2:49 am | |
| Z informacji które zdobyliśmy na temat hosta budynku w którym mieszka elf, jest jakiś słaby punkt w zabezpieczeniach? Np. ślepe punkty kamer, jakieś urządzenie do którego łatwo się podpiąć i przez niego włamać do hosta? Były tam jakieś persony wskazujące na obecność fizycznej ochrony (patrolujących ochroniarzy?)
Co do sejfu to mam sequencer rating 6, zgaduje że da on sobie z nim radę? Zbrickowanie go (sejfu) w matrixie nie zaalarmuje nikogo? Jak używa się attack action to informuje ownera o ataku, chyba że info pójdzie na commlink, który będziemy mieli w posiadaniu.
Co do badania hostu kasyna to chciałbym wiedzieć: - rozkład kamer - jakie są inne urządzenia w budynku, czy można się swobodnie gdzieś podpinać np. pod maszyny do gier - gdzie są przechowywane karty do gry - jakie konkretnie mają czytniki/sensory przy wejściu - sprawdzić czy jest jakiś zautoamtyzowany system wykrywajacy oszustwa i czy będzie używany podczas Złotego Stołu | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Legwork Sro Sie 19, 2015 9:14 am | |
| Nie, kamery zajmują prawie każde możliwe miejsce swym wzrokiem.
Bezproblemowo. Wystarczy, że podłączysz się do drzwi przez kabel, to będziesz miał bezpośredni dostęp do kamer (będą się chronić 4 kośćmi, na twoje +14).
Tak. Dwie osoby przy recepcji. Dwóch ochroniarzy. Nie liczę Pająka. Jeden ochroniarz łazi po budynku, a drugi siedzi niedaleko recepcji.
Tak. Trzeba pierw i tak otworzyć pokrywkę keypada. Rzut to Sequencer 6 (+1 Wireless = 7) vs Rating Sejfu 4. Przy pomocy własnego skilla (sequencer robi to za ciebie) Locksmith + Agility [Physical] (8, 1 Combat Turn). To jest extended roll, rzucasz aż wyrzucisz 8 hitów (Maglock rating x2, więc 4x2). Jeden rzut to 1 Combat Turn, 3sec.
Nie, walnałem się. Brickowanie to Attack, więc sejf będzie wiedział, że coś jest nie tak i przekaże info dalej. Lepiej się do niego włamać i dać Control Device, Crash Program, Reboot Device, Spoof Command czy inne. Możesz też spróbować wsadzić Jammera na niego, aby miał problem z komunikacją.
Info pójdzie na commlink, tak, ale się palnąłem, bo pisałem, że sejf powiadomi hosta i policję, jak będzie próba włamania, więc brickowanie też powinno powiadomić. Owner, czyli commlink co będize w waszych rękach, będzie otrzymywał typowe informacje od sejfu - ktoś otworzył, ktoś coś wyciaga, ktoś wpisał niepoprwany kod 1 lub 2 raz i tak dalej. Mając go przy sobie, będziecie pewni, że elf nie dostanie informacji, że ktoś mu się do sejfu włamuje.
Rozkład kamer jest prawie taki sam jak na zdjęciu, ale są także w łazienkach, w kuchni i magazynie. Maszyny do gier, sprzęt do obsługi baru, wirtualne stoły, kuchnia, pokój dla obsługi, recepcja, pokój księgowych, magazyn (gdzie trzymają zamrożone żarcie). Nawet na dachu jest sprzęt do obsługi klimatyzacji. Większość z tego jest w hoście. Takie rzeczy jak klima nie jest. Trzeba się podpiąć pod rzecz w środku, jak już.
Karty do gry są przechowywane w górnym prawym pokoju. Tam są one sprawdzane, nakłada się nowe RFID, sprawdza maszyny i tak dalej. Ktoś tam jest z obsługi, dość często.
Cyberware, bug scanner i inne do sprawdzania czy masz broń i tak dalej. Cyberdeck wyskoczy im jako commlink i tak. Nie sprawdzają SIN.
Są jakieś programy do sprawdzania czy dana osoba liczy karty czy inne rzeczy, ale Smoke wie, że to kasyno nie jest dobre do gier - wydaje się, że nie są całkowicie uczciwi. Prawdopodobnie podczas złotego stołu będzie Pająk, który będzie obserwował stół.
Takie coś jeszcze. W AR miejsce wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciu co otrzymaliście. W AR wygląda na porządne kasyno. W VR także host wygląda na takie.
| |
|
| |
Gloran
Character : Smoke Liczba postów : 113 Join date : 17/07/2015
| Temat: Re: Legwork Sro Sie 19, 2015 9:17 pm | |
| Kamery są najzwyczajniejsze? | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Legwork Sro Sie 19, 2015 9:33 pm | |
| | |
|
| |
Gloran
Character : Smoke Liczba postów : 113 Join date : 17/07/2015
| Temat: Re: Legwork Sro Sie 19, 2015 9:38 pm | |
| Czyli nie ma termowizji albo echolokacji albo coś w tym guscie. Samo video i audio? | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Legwork Sro Sie 19, 2015 9:39 pm | |
| | |
|
| |
Gloran
Character : Smoke Liczba postów : 113 Join date : 17/07/2015
| Temat: Re: Legwork Nie Sie 23, 2015 3:57 pm | |
| Pająk rezyduje w budynku czy jest podłączony gdzieś z oddali?
Jeśli jeszcze nie mam takiego info to chciałbym poszukać informacji kto pracuje jako pająk w tym budynku, jak wygląda ich wymiana (czy jest jakaś krótka chwila gdy nikt nie patrzy gdy jeden pająk zastępuje kolejnego) i czy w godzinach w których ma się odbyć Złoty Stół będzie akurat zmiana warty. | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Legwork Nie Sie 23, 2015 4:21 pm | |
| Couch potato. Siedzą oni w budynku należącym do Sternschutz, do 1km odległość.
Złoty Stół zaczyna się o 22, a ma trwać 4h według waszych informacji, czyli do 2 nad ranem. Zmiany warty są typowe - 0-8, 8-16, 16-24, więc będzie moment w którym odbędzie się zmiana warty podczas pojawienia się nowego Pająka. Przerwa ta trwa średnio minutę.
Pająków jest trzech: Albert Liebermann - Człowiek Kevin Manteuffel - Człowiek Anja Eylers - Krasnoludka Takie informacje dało ci się wyciągnąć na razie. | |
|
| |
Gloran
Character : Smoke Liczba postów : 113 Join date : 17/07/2015
| Temat: Re: Legwork Nie Sie 23, 2015 5:17 pm | |
| Nie zaszkodzi matrix search na temat pająków... | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Legwork Nie Sie 23, 2015 6:31 pm | |
| Albert Liebermann - Człowiek, chodzi pod pseudonimem LightWave, brak problemów z prawem, mieszka w Charlottenburg Kevin Manteuffel - Człowiek, chodzi pod pseudonimem Opal3, brak problemów z prawem, mieszka w Charlottenburg Anja Eylers - Krasnoludka, chodzi pod pseudonimem PurpleAnya, brak problemów z prawem, mieszka w Charlottenburg
Ogólnie nie znajdziesz na nich haka, bo to przykładni obywatele. Każdy z nich posiada Corporate Limited SIN. Przeszli jakieś wyższe szkoły, po czym zatrudnieni zostali przez Sternschutz. | |
|
| |
Gloran
Character : Smoke Liczba postów : 113 Join date : 17/07/2015
| Temat: Re: Legwork Wto Sie 25, 2015 1:05 am | |
| Po rekonesansie w mieszkaniu Kuttnera mamy info na temat jego garderoby? Ubrania powinny mieć tagi a robiliśmy tam skan i zapisywałem każde info.
...i tak z ciekawości, bo mnie trochę to gryzie. Co to był za zwierzak w jego mieszkaniu? | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Legwork Wto Sie 25, 2015 8:21 am | |
| | |
|
| |
Gloran
Character : Smoke Liczba postów : 113 Join date : 17/07/2015
| Temat: Re: Legwork Sro Sie 26, 2015 7:59 pm | |
| Blok Kuttnera ma jakieś wejście dla personelu, albo jakieś inne tylne wejście? Kamery są tylko w środku czy np. przed drzwiami wejściowymi też?
Jak już sekwencer złamie kod to sejf nie będzie wysyłał żadnych sygnałów? | |
|
| |
Storyteller
Character : Storyteller, Game Master, Narrator Liczba postów : 579 Join date : 16/07/2015
| Temat: Re: Legwork Sro Sie 26, 2015 8:47 pm | |
| Do budynku można wejść: - Z przodu, jak normalny obywatel - Z tyłu, ale głównie tamtędy wchodzi ochrona - Od garażu, co jest pod budynkiem Kamery są wewnątrz budynku, w garażu i spoglądają na wejścia.
Jeśli wcześniej nie wysyłał, to nie. | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Legwork | |
| |
|
| |
| Legwork | |
|